söndag 21 augusti 2011

Statusuppdatering: slidans slukningsförmåga

Jag klarar nuförtiden av att använda min Ladyfinger redan från början. Först en uppvärmning med knipövningar några minuter, sedan går det oftast ganska smidigt att köra med dildon. På bra dagar är jag helt avslappnad, på sämre dagar är jag lite spänd och behöver trycka till för att få in den. Detta att jämföra med tidigare, då jag var tvungen att värma upp med en-två fingrar innan jag kunde föra in dildon. Jag använder också Pjurs Analyze me! som glidmedel när jag övar, och även när jag smörjer in mig.

För att vänja smärtcellerna vid lite friktion, gör jag enkla jag in- och ut-övningar med dildon. Och så gör jag tryckövningar, en sorts akupressur för att vänja nerverna vid beröring och få dem att reagera mindre på tryck. Målet är att kunna använda en menskopp så småningom. Och såklart kunna ha slidsex, men det känns inte lika viktigt som mål. Jag vill bara bli smärtfri.

Det är fortfarande jobbigt när vkuken ska göra nån övning med mig, även om det är ett finger och det egentligen inte är ett problem. Eller om jag redan fört in dildon och han får hålla i lite. Men mina slidnerver får tokutslag då och hela kroppen hamnar i panikläge, bara för att det är han.

Jag provade häromdagen att sluka vkuken och det gick väl ok. Tyvärr så var det dagen innan mens och då är hela slidan superkänslig, så det gjorde skitont och jag var helt svettig av smärtan. Men jag försökte lugna ner mig och få alla muskler att slappna av iaf, även om nervcellerna skrek av smärta. Det var väl en liten vinst iaf - jag har kontroll över musklerna. Ska sägas att jag denna gång satt på huk och försökte omgärda vkuken med slidan sittandes. Tidgare har jag slukat honom när vi skedat.

Men jag måste erkänna att jag blivit besatt av tanken på att upprepa mina gamla prestationer (se här och här) så det har blivit mer en prestationsgrej som jag måste göra, snarare än ett naturligt nästa steg. Detta är inte bra. Jag försöker hålla mig tillbaka där, det finns inget egenvärde för mig att kunna ha slidsex. Det som är viktigt för mig är att min fitta mår bra.

För att få till det där naturliga nästa steget har jag istället uppgraderat min övningsdildo! US Video hade rea, så jag köpte denna. Min Ladyfinger har en diamter på 2.5 cm och den här Multispeeden har en diameter på 3 cm. Tittar man på mina övningspinnar så är de i ökande diameter från 1 cm - 2.5 cm - 3cm.
När jag fått den nya dildon provade jag den genom att först värma upp med ordentliga knipövningar (använde min inspelning), sen Ladyfingern en stund med knip och sen kunde jag faktiskt föra in Multispeeden! Den gjorde lite ont, men jag kommer att lära mig slappna av med den också. Den känns bara så jäkla gigantisk. Och den blir bra när jag ska öva nerverna på att inte reagera lika hårt.

2 kommentarer:

  1. Hur går det nu? Framsteg? Baksteg?

    SvaraRadera
  2. Status quo kan man säga - varken framåt eller bakåt. Jag har haft en massa annat för mig, så det har inte blivit så mycket mer sen sist.

    Men dina kommentarer peppar mig alltid =)

    SvaraRadera