måndag 22 november 2010

Onanera mera!

På forumet har vi ibland diskuterat nyttan av att onanera. Att det skulle ge upphov till en positiv cirkel vad gäller njutning, underlivsberöring och sexuell lust. En del har upplevt en positiv förändring genom detta.

Därför har jag sedan ett tag tillbaka försökt att öka min onani-frekvens från att bara göra det om jag är ensam en längre period (typ en vecka), ifall jag eller vkuken är bortrest - vilket betyder ganska sällan. Nu försöker jag göra det nån gång i veckan.

Jag vill inte dra för stora slutsatser av det, men jag känner att jag har mer lust och att jag är OK med att ha lust. Oavsett om det är en liten skillnad så känns det iaf positivt, det är något jag vill fortsätta med.

Efter samtal med barnmorskan så har jag också lagt till att ifall det känns OK, om jag är sugen och redo, så ska jag prova att föra in något - ett finger/dildo/provrör för att se hur det blir.

Det har redan gett resultat. Inom en vecka sedan jag bestämde mig för att försöka så har vkuken varit inne med ett finger (vi hade sex, jag ville plötsligt prova). Dessutom har jag tillfredsställt mig själv och fört in en dildo (mindre variant - the Ladyfinger!). Båda gångerna kändes det skönt och bra.
Båda dessa saker är ett otroligt framsteg. Vkukens finger har skett förut, men har gjort mer ont. Dildon har jag tidigare inte kunnat föra in utan att värma upp med något mindre först.

Grejen med att göra det i samband med att jag är upphetsad och våt, är att slidan är redo för lite mer ruffa tag då och är mindre smärtkänslig. Sen är det mer glid vilket gör att det svider mindre. Efter att ha gjort en hel del knipövningar och penetrationsövningar som en del av min kvällsliga rutin, så känns det här som ett bra nästa steg.

1 kommentar:

  1. Grattis till framstegen! =)

    Att träna med pojkvännen har gjort superduper-förbättringar för mig så kör hårt på det tycker jag. Vi har rest från finger- till "penisstadiet" på bara månader så att träna tillsammans verkar vara en ypperlig metod.

    Heja heja! ;)

    SvaraRadera