måndag 29 oktober 2012

På menyn: snabbsex

Jag vet inte om det är så att jag gör framsteg eller att jag ser det jag gör i en mer positiv dager - men häromdagen hände ytterligare en bra sexgrej!

Vi hade inte sexat på jättelänge, både jag och vkuken hade haft massa annat att stå i, trötthet och ett tajt schema kom i vägen helt enkelt. Vi var båda sugna men för orkeslösa för att ta hand om det.

Det hade gått så långt att jag hade börjat ha en massa sex-drömmar med alla möjliga människor. Det är ytterligare en förändring. Tidigare har jag aldrig haft sexfantasier eller -drömmar som involverade specifika individer. Det var alltid en anonym kropp, en anonym hand, som jag interagerade med.

Så var det ganska länge i vårt förhållande också. Så småningom började vkuken dyka upp i fantasierna, vilket bara det kändes som en bra grej.

Nu när jag känner mig mer fri med min sexualitet och accepterar mig själv, så verkar det som att jag även kan hantera andra människor i mina fantasier och drömmar. Det är okej liksom, det är bara en dröm. Det är rätt häftigt faktiskt! Och så har jag kommit flera gånger i drömmen också.

Iaf - allt detta pga sex-svälten helt enkelt. Jag var sugen men fick inte tillfälle. Så en morgon när jag hade extra bråttom, men gick tillbaka och la mig en liten minut hos vkuken (han hade inte gått upp) så vaknade han till och vi myste lite. Sen följde han med till köket och höll på lite mer medan jag preppade min frukost. Jag var fortfarande "medveten" - jag måste hinna till jobbet osv. Sen kom ögonblicket då jag tänkte "ok, nu kör vi, jag får hoppa över frukosten och så får vi se vad det här blir". Så stod vi där i köket och höll på, torrjuckade så jag blev jättekåt och sen lyckades vi få mig att komma stående!

Skönt på flera sätt; skönt med orgasm, skönt att jag klarade att stå upp och komma, skönt att fixa stressen och kunna slappna av och ta tillfället i akt liksom.

Det ska jag försöka göra oftare - ta det som bjuds liksom. Tillfället kommer kanske inte igen. Och man vill ju inte gå på svältkur heller!

1 kommentar:

  1. Hej! Jag har skrivit till dig förr, men här är min nya vestibulitblogg: http://vestibulithelvete.blogspot.se/ :)

    Kämpa på!

    Mia

    SvaraRadera